2015年10月16日 星期五

真♡特別♡日式@瀛 ‧ 日式料理 Nippon Japanese Restaurant

記得多年前曾到過坑口村跟友人吃晚飯,至今都未入過……
最近無奈地被朋友召喚一遊,被我發現一間好真好日式料理食店!




一入去已感覺店員十分友善,現在好難發現年青人出來工作態度咁友善呢!

一進內,店員會立即沖泡一壺熱茶給食客,每枱一壺,十分方便,自己斟自己飲,毋須飲完每次又著店員再斟,而且茶好特別用綠茶加玄米茶,平常一向飲的都是單一綠茶/綠茶粉/玄米茶......

而芥辣等亦好新鮮






呷一口清新香茶後,當然要點菜呢,一向喜歡食少少又試多多的為食妹我^^
先來點了'味淋魚乾'HKD65,味道鹹甜都有,口感煙韌,佐酒小吃一流


清酒煮蜆(HKD48)
好重清酒味,蜆亦新鮮,清酒完全滲入蜆,好清香


三文魚刺身(HKD36)
好新鮮,夠厚身豐膄肥美



北海道帆立貝刺身(HKD48)
都係十分新鮮

唯一建議可以使用一些細或長型碟,圓碟感覺太大,刺身好似好少般,令賣相有點不太討好


稻庭烏冬(HKD38)
有冷或熱選擇
我選熱湯
價格唔高,但份量好足,味道及湯底很濃郁
烏冬好有咬感
食唔停
不過在我覺得太大碗,如果份量可少點會更好


去到邊為食妹都要餐後食甜品或雪糕作結
此處雪糕口味雖不多但很獨特
好似我點的以下兩款簡直好吃到不得了

日本紫蕃薯雪糕(HKD18)
好有蕃薯味道
好似正在吃蕃薯般


日本柚子雪糕(HKD18)
柚子味好清新
而且吃到點點柚子肉
好好味







沒有留言:

張貼留言