2016年11月27日 星期日

鍾愛'招牌花膠沙魚骨膠原配脆脆泡飯'@喜鍋(油麻地) Featured Review焦點食評



聽朋友講完好似幾吸引就舉手參加😬是日本身想早少少出去買東東,但最終又磨到無出,之後朋友又話要改到8點,其實真係唔係咁想星期日都攪到咁夜食,無法又係自己話跟,點知娘親係我出門口時突然叫飲湯=='本身都夜,而家夜上加夜,唉...最後遲了半小時,8點半先到,朋友已經叫曬野食,其實除了蝦,大部分東東我都食得,不過食得唔代表喜歡吃,醫飽肚就算吧⋯⋯係無選擇情況下,唯有吃多些自己喜歡吃的,啦啦啦😝呵!費話後就介紹下我吃了些什麼?蟹籽墨魚油炸鬼HKD58超香脆可口,味道鹹度適中,一同吃下更香更好吃,脆口加煙韌,還在回味中吃完後,當然來是日主角-湯底幸好正合心意,招牌花膠鯊魚骨膠原湯鍋(送甘香泡飯)HKD168現場睇非常大份量,雖然好夠味,不過如果可以再濃郁則更好,味好夠鮮,完全滲出食材的味道鯊魚骨同花膠都好有嚼勁,湯鮮甜而不膩,亦有蔬菜點綴,不錯的湯底,而且價錢合理真係用料好足,未落其他食物前必要先嚐一嚐其湯底及吃一吃湯的食材而送的甘香泡飯原來係好脆的飯粒,好似散開的窩巴般,配上湯泡一泡,口感頓變煙韌微脆泡飯,吃上一碗也可以,好吃度100%牛魔皇塔HKD398十分睇得,牛味跟份量同樣十足,好新鮮




聽朋友講完好似幾吸引就舉手參加😬是日本身想早少少出去買東東,但最終又磨到無出,之後朋友又話要改到8點,其實真係唔係咁想星期日都攪到咁夜食,無法又係自己話跟,點知娘親係我出門口時突然叫飲湯=='本身都夜,而家夜上加夜,唉...
最後遲了半小時,8點半先到,朋友已經叫曬野食,其實除了蝦,大部分東東我都食得,不過食得唔代表喜歡吃,醫飽肚就算吧⋯⋯

係無選擇情況下,唯有吃多些自己喜歡吃的,啦啦啦😝
呵!費話後就介紹下我吃了些什麼?

蟹籽墨魚油炸鬼HKD58
超香脆可口,味道鹹度適中,一同吃下更香更好吃,脆口加煙韌,還在回味中

吃完後,當然來是日主角-湯底
幸好正合心意,招牌花膠鯊魚骨膠原湯鍋(送甘香泡飯)HKD168
現場睇非常大份量,雖然好夠味,不過如果可以再濃郁則更好,味好夠鮮,完全滲出食材的味道

鯊魚骨同花膠都好有嚼勁,湯鮮甜而不膩,亦有蔬菜點綴,不錯的湯底,而且價錢合理

真係用料好足,未落其他食物前必要先嚐一嚐其湯底及吃一吃湯的食材

而送的甘香泡飯原來係好脆的飯粒,好似散開的窩巴般,配上湯泡一泡,口感頓變煙韌微脆泡飯,吃上一碗也可以,好吃度100%

牛魔皇塔HKD398
十分睇得,牛味跟份量同樣十足,好新鮮,奈何對牛不太喜歡,一兩片已足夠

炸魚皮HKD38(上) 配魚三角HKD58(下)
雖然不是我愛吃,但也嚐嚐,魚皮好夠脆;魚三角新鮮鮮甜,可以一嚐

手打五寶丸HKD88
四寶餃HKD68
秘製芝士墨魚丸HKD68
老實說,丸餃類都不是我杯茶,特別係拼盤,感覺唔抵食且好多未必知有邊幾款口味,不過既然點了就嚐嚐吧
所有丸類都好新鮮,口感彈牙,其中梅菜豬肉丸幾特別
餃類餡料十足,味道唔會太鹹,不錯
芝士墨魚丸好大粒,味道是多款丸類最好,特別當中的芝士具有畫龍點睛效果,又夠彈牙

而這粒泡菜餃係必試,亦不易在外可吃到

最後要來個菜清一清,當然有我愛吃的食物-娃娃菜HKD28
新鮮爽脆好好吃

整體來說,各款食物及其味道都很不錯,只是食物找不到愛吃的人,就是那句不是我杯茶

沒有留言:

張貼留言