2016年3月9日 星期三

不一樣的漢堡'飽'@DOUX

漢堡飽不是我的最愛
但遇到好吃的就會變成我至愛之一
最近到一過一間西餐廳
餐牌還算多款式選擇
三心兩意的我最終選了漢堡飽
方便又快捷


Chili Chicken Burger HKD78
辣椒雞肉漢堡






以呢個價食都算抵食,份量豐富大份
個飽夠曬特別
跟外面吃到的有點不同
好似麥飽,有點甜甜的
個人感覺一般,可能我還是喜愛香脆的那種




但要讚一讚其薯條,香脆又唔會太鹹,不錯,而其大塊菠蘿好多汁
辣椒雞肉漢堡則好惹味
可惜
菠蘿太大塊,加上芝士把佢都掩蓋

辣椒雞肉漢堡炸得香脆內軟
唔會太辣剛好
不錯的漢堡'


每餐都要必點一款甜品的我
怎會錯過?
好似呢款Affogato(Green Tea)
雪糕綠茶HKD58
十分精緻

綠茶及雪糕分開裝
綠茶其實係綠茶奶,綠茶味夠香,微甘,雪糕上有塊果仁脆脆
一同品嚐,口感同味道更佳
時而甘時而甜,加上冰冰涼涼
好好味的一款甜點



沒有留言:

張貼留言