2015年12月31日 星期四

芒果情意結@Mango X’press

難得放假多天及除夕
當然外出湊熱鬧
路經加拿分道與厚福街交界時被一似甜品又似飲品的東東吸引住

原來真的是甜品加飲品混合體
先講賣相已100分吸引
吸晴度爆燈
而且可自由配搭
有足足5款toppings選擇





我當然選擇心心窩夫,外夠鬆脆,內夠鬆軟,每件都有畫上忌廉及朱古力醬,味道卻不會太甜
中間再有忌廉雪山,外灑上芒果及朱古力醬,內層則有一個愛文芒果雪糕球
下層感覺像由彩虹糖變成彩虹果汁
上層藍橘子梳打,中層係士多啤梨汁,下層則係芒果汁
個人喜歡逐層飲再搖搖,味道頓時變得不一樣,
由逐層濃稠單一味道,慢慢變得像是雜果賓治味道
一款東東就可做成變化多端的模樣口味
不得不讚賞老闆的心思
而且感覺好有心去做
不知眼明的朋友有否發現果汁里好像不斷發光彩虹光芒?
里頭原來有一粒像冰的發光燈,發出不同光芒,而且可帶走
你拿著街上走不其然後會吸引不少途人艷羡目光呢!
提提呢度的食物飲品係不設堂食,只有外賣
不過你毋須擔心大大杯帶出街唔方便
因為它如此設計就係方便我地邊吃邊飲,方便度十足
又可同好友邊行邊分享,幾咁分甘同味!







除左甜品飲品外,呢度仲有好多使用愛文芒果所做的甜品
例如香芒芝士蛋糕,雜果香芒布甸....多款到目不暇給...







但一人食量係有限度,但又想帶手信回家
所以買了一包香芒蛋白餅(HKD18/6件)回家跟媽咪分享
單看外表已覺靚,成朵花般,而且香脆又健康
我買的是藍莓口味,味道有香芒及藍莓香氣味道,有點酸甜,好吃度十足







而且好香脆,好後悔為何不多買數包?

呢度好多主打用愛文芒果做的甜品飲品
相信店主必定是愛芒之人
我也是其中一員
此處已列入我的再幫襯甜品店
我仲有好多想買黎試試的!








沒有留言:

張貼留言