2015年12月15日 星期二

辣妹♡辣味十足♡滋味辣菜@香湘辣妹Spicy Girl

一向喜歡吃辣的東東,因為喜歡那種愛吃但又辣到鼻水眼水都流的感覺
最近愛到紅磡一帶覓食,早前俾我發現呢間店,店內夠大,款式又多選擇
於是早幾日就相約一班嗜辣朋友去試試 



店員好好,見我同另外位朋友等待其他人時,送我2碗無添加靚湯
好清甜,完全無添加味精,原汁原味




前菜:海藻,花生及調味料(免收費)
想不到味道也不錯


農家豬手火鍋(HKD268)
辣味湯底,夠曬味,好濃郁,滲入豬手同樣辣得噴火,配湯料同吃
講不出聲,好好味呢
但建議要成班一齊食先食到,份量十足


火鍋配料
青菜夠曬新鮮


米蘭的小鐵匠砂鍋飯(HKD10)
未試過可以吃掉一碗飯,飯用砂鍋同煮,飯特別香,不過咬口較硬脆,如果喜歡吃軟的,呢款未必人人喜歡



我不配極品臘肉(HKD128)
菜式名稱夠曬特別
十分香脆,唔覺膩,相反越食越想食,可惜份量較少,唔夠喉
味唔會過鹹,烘至甘脆,送酒送飯一流,半肥瘦,夠甘香




東風破剁椒魚頭(HKD168)
好滑,而剁椒完全掩蓋魚頭腥味
越食越好味
不過吃時盡量避免沾太多汁,好辣,但辣得過韌



楓土豬肉煨豆腐(HKD98)
唔辣的菜式,不過同樣好食,味道煮得不錯,煨豆腐內裡滑滑,配上豬肉,用黎送飯好適合



好久不見孜然牛肉(HKD118)
真的好久不見,想見多你幾面^^
同樣辣,但同樣好吃,略嫌每片牛肉份量太少,吃極唔夠,牛肉香脆可口好惹味
想再來一碟



秘密花園有機時蔬(HKD68)
最清的一碟
但同樣好吃,菜炒得夠鮮嫩
又唔會得個鹹字
不錯



芋絲榴槤酥(6個)
榴槤唔係每人都愛吃
但係我至愛
每次有榴槤甜品必點
芋絲外好香脆可口,配上榴槤餡好特別的味道
但略嫌榴槤太少
吃下大部分只吃到芋絲的味道


甜甜的拔絲香蕉蘋果(HKD68)
'拔絲'呢類甜品不是常見到,難得見到必點
弄成絲的糖絲甜脆,配上鮮果同吃味道夠特別
我記得曾經食過的是配地瓜
比較下香蕉蘋果夠特別,但略嫌唔夠香脆
而香蕉蘋果唔夠甜,有點酸,幸好配上糖絲同吃


整體來說,香湘辣妹唔係全部菜式都辣,但各款菜式味道一流,不是只有辣,而係每款菜式辣得不一樣,味道亦出了不同層次味道,獨特得很
食過返尋味!

沒有留言:

張貼留言