2016年8月4日 星期四

吃得最多的一次@大本瀛(旺角)


           
老實說,我本身係食野唔多既人
平時同朋友食放題亦食得唔多
唔知係味道問題或是怎樣
但今次我吃得比平時多,大概是食物的味道吧
餐廳真係好多人呢
先來講講其好味又賣相華麗的刺身
刺身選擇好多,三文魚,蝦,帶子,甜蝦,北寄貝等等,最重要仲有生蠔^_^
刺身款款新鮮鮮甜,份量唔會偏少,完全沒有唔新鮮的感覺,睇得又食得
睇下我點了幾多食物,完全吃得完,都係第一次,款款都好好味架!
天婦羅,炸得好香脆,味道適中,完全沒有過鹹過淡之感,內還熱呼呼的,好味,不過還得忍口,免火山爆發lol
芝麻八爪魚亦好好,新鮮,又唔會雪得過凍,溫度適中,口感煙韌味美

另外呢款皮蛋亦味道好好,平常較難在外吃到的
另外牛仔骨及牛肉排亦好好味
口感唔會好韌,味夠惹味,同時不會搶去其牛味,不錯

而炸雞軟骨十分香鬚鬆脆,味道好好

金菇肥牛卷,當中金菇夠爽,完全滲透汁醬味道,配上肥牛,一啖入口好正
飲品亦有我喜歡冬瓜茶,好開心,飲品選擇亦多,但我的情有獨鍾就只有冬瓜茶而已love
最後還得來個甜品
木糠布甸及奶凍
想不到放題都做得幾出色,味道唔會過甜,奶香濃郁,口感亦軟滑,好味呀yummy
一間不錯的放題呢,要帶朋友黎先^_^

沒有留言:

張貼留言