2016年8月24日 星期三

食物飲品款式豐富❤️味美@御滿屋(MongKok)

我的第二次!😋
得我青睞再光顧的食肆唔多,留得住我的胃這也是其中一家

最得我歡心莫過於這家放題無論食物款式或飲品選擇頗多,甚至外面放題很少吃到飲到

環境亦坐得舒服,環境光亮舒適
御滿屋日本料理的相片 - 旺角
單單自助食物就夠多

由於我倆都算吃得不多之人
因此每款食物都不會點太多份量,免造成浪費,淺嚐可以lol
御滿屋日本料理的相片 - 旺角
先來刺身及壽司
御滿屋日本料理的相片 - 旺角
刺身十分新鮮鮮甜,爽嫩
御滿屋日本料理的相片 - 旺角
壽司十分精緻獨特,只此一家可以食到,這幾款就是配上生果加啫喱,十分清新,別有一番味道,而且好鮮
御滿屋日本料理的相片 - 旺角
再來點了串燒燒物天婦羅,仲有好惹味的鐵板醬汁魷魚筒
御滿屋日本料理的相片 - 旺角
口感煙韌入味,有絲絲微辣加上芝麻粒令其更香濃好味
御滿屋日本料理的相片 - 旺角
另外點了蝦,牛油粒粟米,栗子及蕃薯仔
蝦肉彈牙新鮮入味
粟米好清甜香濃
栗子亦係第一次吃到,跟蕃薯仔一樣夠甜但不會太過,只是口感上一個較軟
御滿屋日本料理的相片 - 旺角
再來一些冷盤及壽司
川辣皮蛋亦係不錯,微辣口味的皮蛋倒是第一次吃到
芝麻八爪魚亦係平常必點的,這裡的入味而易咬
壽司款式亦係其多且特別
味鮮
御滿屋日本料理的相片 - 旺角
而呢款烏冬雖然細細碗,但所用材料絕不馬虎,湯清甜,鳥冬夠彈牙,不錯
御滿屋日本料理的相片 - 旺角
燒菠蘿更是必點,外香內多汁鮮甜,再來一碟也不過份heart
御滿屋日本料理的相片 - 旺角
黎呢度,仲有一個目的就係呢個雪糕,多左新口味意式奶凍,不過我始終對士多啤梨情有獨鍾
御滿屋日本料理的相片 - 旺角
仲有呢枝啤酒,其他放題飲唔到架,只此一家,我最愛飲wowwow

沒有留言:

張貼留言