2015年9月9日 星期三

鮮*味*美*款多@螢壽司

一向為食又愛試新野的我, 早前又同朋友去左"螢壽司"食晚飯聯誼!!

我地兩人點了個2人套餐,再另散點幾款小食,十分豐富, 食左三個多小時,最開心莫過於有得食又可吹水,又無煩惱壓力~

不如羨慕下我地食左咩??^^


“螢極上二人套餐“:多多野食又食到飽飽,不過感覺有點浪費,因為食唔完,建議三人食一個二人餐都足夠



刺身十分新鮮♡♡♡
如不想選刺身,可選壽司盛合



前菜3款:比起一般日本壽司料理,還算特別,味道可以,但個人一向不太愛前菜



揚物:幾特別,味道接受,同前菜一樣,詩詩都不太愛此類食物

魚奶湯:好少在其他日式料理飲到,味道不錯,湯好濃郁,味道亦特別


串燒盛合(雞翼,牛舌,燒大蝦,七味豬腩):惹味,牛舌最好味,而七味豬腩好特別

豚角煮:味道亦係好特別,咬落口感覺幾特別,但在我來說感覺較heavy




雜錦天婦羅(兩蝦五菜):外脆,味道比起外面某些天婦羅來得入味,可能我唔太愛沒有味道要點汁的天婦羅吧,因此呢度更合我口味,菜如南瓜,蕃薯超甜


士多啤利鵝肝多士:鵝肝多士點上士多啤梨醬汁,新鮮特別配搭,出面暫時未食到,味道士多啤梨醬汁不錯,但配上鹹味鵝肝多士,味道有甜有鹹有兩種口味同時在口中迴盪,幾特別,不過鵝肝不是我杯茶,可能喜歡朋友會好喜歡



石頭飯,可選生姜牛或豚肉:我地揀左生姜牛,熱呼呼,侍應還很好,幫我地撈好個飯,十分細心,飯夠煙韌,生姜牛味道又入味




牛油燒粟米(散點):香香牛油味,粟米清甜,吃完又想多食一條



吉列廣島蠔(散點):愛吃蠔的我一定不抗拒,炸粉唔會太厚,外脆內又吃到蠔的鮮味

食到飽飽的,最後要吃返兩球雪糕!

雪糕跟一般日式料理餐廳雪糕口味差不多,但賣相卻十分特別有心思,所謂色香味,色100分^^

雪糕係我至愛,當然兩球無難度,我吃了“綠茶“及“豆腐“味道,yummy yummy!


“螢“真係好多唔同款式食物菜式,下次要同朋友再來食其他野!

另外要提一提,如果食夠 HKD3800,仲可以有張9折卡,十分抵!!









沒有留言:

張貼留言