2015年9月26日 星期六

寧靜的佐敦♡正宗德國菜@Das Bier

最近逢星期五朋友聯誼都定必要啤一啤
Guinness黑啤一向係我最愛
而Hoegaarden Rosse最近亦成為我最愛
而下面係第一次飲,有香蕉味,但我一點也不喜歡,只是為了配合食德國菜才飲杯德國啤酒

我既酒量其實好一般
唔知係咪溝酒飲
飲好少就開始暈暈地
但又鍾意飲



飲啤酒當然要配食啦!

西班牙風乾火腿配凱撒沙律(HKD128)
火腿既鹹配沙律既清剛好互相配合,又唔會互搶各自味道
反而感覺幾得意


Maxican pizza w/ sping onion cheese (HKD88)
墨西哥薄餅:薄薄脆脆,有洋蔥及芝士味配合,十分香口香濃
食到唔停口,外面脆脆的
內裏則軟軟香香
必食,我講起又想再食呢




德國咸豬手配酸菜及薯仔沙律(HKD165)
好正宗又地道,可惜我只愛主菜咸豬手,配菜我確實麻麻
咸豬手外皮卜卜脆,內裏肉質好嫩,鹹鹹味道卻十分好吃,肉又香
又係忍唔到口

真的各食物都有水準又好味喎
我已經將佢列入我再幫襯餐廳之一
講下講下又想食呢,流口水中!!~~^^

沒有留言:

張貼留言