2015年9月19日 星期六

回味不厭泰式火鍋@ SIAM AI Fresco Dining

星期五放工最好就係同同事/友好去HAPPY HOUR食下野, "恰恰下",
兩條友去"恰下恰下"都唔錯,哈哈^^

最近俾我發現公司附近有間環境唔錯的泰式餐廳
某個時段可2小時任食泰式火鍋




除左可寫紙點食物,另外有一枱菜,丸,,少許甜品係枱面任君選擇



環境好大,好舒適,由於我地太早關係,未有太多人黎食






湯底正宗泰式湯,是次我地點了椰汁雞湯,有椰香味,好好飲



任點食物,我地點了鮮魷片,魷魚"蘇",豆腐好滑,炸響鈴,芋絲,蜆等......


由於湯底十足,唔需點醬料都好好味


另外我地額外加錢點了"芒果椰汁糯米飯"
芒果好甜呀,好食到停唔到口

飲品係青檸梳打,當然我會叫我至愛珍多冰,咁先叫地道麻

仲有千層糕及串燒任拎.....

好想又食過呀!!


沒有留言:

張貼留言