2015年9月3日 星期四

♡台灣味蕾之旅@O’CASA屋喔♡

今日有朋友到台灣旅行,忽然發了一些美食相片過來,令我頓時懷念台灣美食~

正好約朋友到上環取東東,發現一間六月先開業的食店,主打台式食品飲品,立即急不及待入去試試

餐牌有好多唔同款式,最吸引我非飲品莫屬!



由於款式太多,最終麻煩侍應哥哥推介一下,加上唔想食飯,最終點了兩款菜

“焦糖鳳梨糖醋里肌“ (HKD62)
味道酸酸甜甜,好開胃,里肌外脆內軟
最後一碟,十分多食客點的菜式之一





                                                     飲品: 冰藍蝶花蜜梨茶 (凍)HKD32
                                                      單名字都已經吸晴度十足,賣相好吸引,味道不錯
                                                     但詩詩稍有保留,因為不太喜歡成杯好似刨冰般......


野菌魚湯伴時蔬 (HKD54)
清清淡淡時蔬配濃濃魚湯,依然清新,味道剛好唔會過鹹
魚湯滲入菜中,入味又好味,全碟給我地吃光光

H.

桂圓紅棗玫瑰花茶 (熱)(HKD 32)
我至愛,好好飲又健康,不過感覺味道有點濃,如果可以再加熱水溝淡少許則更完美


                   詩詩我仲有好多其他飲品小菜想食,下次必定再找朋友一齊食過

沒有留言:

張貼留言