2015年9月27日 星期日

滋補補身♡酒糟甘粟雞@茶木TeaWood

自從屋企附近開左間茶木
我家裡長者同母親都指定每星期必到此晚餐最少兩次.......
佢地話多款式又好味!

尋晚我同左我媽咪黎食
可惜我又遲左,黎到已經食曬,只好影張相作紀錄
佢揀左呢款再轉套餐
佢話份量太少,送唔到飯
但味道可以
可惜我無緣試返一隻==”......




飲品每次我必點的!

~香蕉巧克力冰淇淋~
是次我跟餐補差價轉特飲
原HKD32,補差價HKD12
味道不錯,有香蕉朱古力味道,稍略嫌太甜
但味道比某連鎖咖啡店來得好飲及清新
雪糕正常



餐牌上各款都大致食過了
於是選了'酒糟甘粟雞(HKD56)’
好美味呢
意想不到,雖然汁係稍為鹹但十分好飲,而且酒味不會太濃
雞是用雞翼弄的,雞翼應該先煎炸過,再同煮
所以較香同入味
配上彈牙白飯,淡淡的剛好相配合


粟子又唔好太碎太稔
大致原粒上,令我可成粒食,因我是粟子粉絲^^


食完後,當然要點個飯後甜品
綠茶提拉米蘇
是跟餐配的,可惜蛋糕賣完就無,所以只剩佢
不過亦好吃,不會太甜又有綠茶香氣
(套餐包一個白飯,一款指定飲品,一件蛋糕/凱撒沙律,只需加HKD30)
諗起又想食添!!!

沒有留言:

張貼留言