2016年6月9日 星期四

我愛熔岩蛋漿@OPPA Coffee Bar Restaurant (尖沙咀) Featured Review焦點食評

           

早前剛好放假,跟媽打去尖沙咀逛街經開金巴利街見到有個火燒飯幾吸引就選擇在這吃個午餐先來個份量十足的海鮮蛋漿熔岩炒飯HKD168單單由佢一個簡單的飯,加入芝士漿芝士碎到用火槍燒,變成黏黏芝士飯就已夠我拍個不亦樂乎,好吸晴,好澎湃味道唔知好唔好食?期待......本身預備好的飯都不簡單,又要落芝士漿落完中間又落下面中間再加芝士碎再用火槍燒呀燒要耐心等候,單拍照都十分豐富本身已經夠香,越來越濃烈完成後,侍應哥哥仲要幫忙拌呀拌,芝士黏黏的十分吸引,個人感覺像食得的瀑布等到口水流,終於食得,好吸睛又吸引,香氣十分濃,味道亦討好好喜歡芝士香氣加口感,還有點辣的味道,仲有配料,整個飯無論工夫,味道,氣味,口感都豐富,好正呢,現在還在回味唯有再來吧,可否有折扣呢?這裡飲品有罐裝選擇,當然要選韓國果汁梳打HKD27我選了桃味,味道很不錯,好有韓國的味道,不妨一試最後十分推介紫菜包飯HKD92我媽打吃完又多點一客,由於太好吃,味道討好,按奈不下又再點,當中飯有口感,配上當中各式配料,口感爽而有飯的質感,味道不鹹不膩,好吃非常令人回味無窮,怎能不再來?我要優惠^_^題外話,這裡主理的廚師係由真正韓國朋友負責





早前剛好放假,跟媽打去尖沙咀逛街
經開金巴利街見到有個火燒飯幾吸引
就選擇在這吃個午餐

先來個份量十足的海鮮蛋漿熔岩炒飯
HKD168

單單由佢一個簡單的飯,加入芝士漿芝士碎到用火槍燒,變成黏黏芝士飯就已夠我拍個不亦樂乎,好吸晴,好澎湃

味道唔知好唔好食?期待......
       

本身預備好的飯都不簡單,又要落芝士漿
       

落完中間又落下面
       

中間再加芝士碎
       

再用火槍燒呀燒
       

要耐心等候,單拍照都十分豐富
       

本身已經夠香,越來越濃烈
       

完成後,侍應哥哥仲要幫忙拌呀拌,芝士黏黏的十分吸引,個人感覺像食得的瀑布
       

等到口水流,終於食得,好吸睛又吸引,香氣十分濃,味道亦討好
       

好喜歡芝士香氣加口感,還有點辣的味道,仲有配料,整個飯無論工夫,味道,氣味,口感都豐富,好正呢,現在還在回味
       

唯有再來吧,可否有折扣呢?
        

這裡飲品有罐裝選擇,當然要選韓國果汁梳打HKD27
我選了桃味,味道很不錯,好有韓國的味道
,不妨一試
       

最後十分推介紫菜包飯HKD92
我媽打吃完又多點一客,由於太好吃,味道討好,按奈不下又再點,當中飯有口感,配上當中各式配料,口感爽而有飯的質感,味道不鹹不膩,好吃非常


令人回味無窮,怎能不再來?我要優惠^_^
題外話,這裡主理的廚師係由真正韓國朋友負責,所以韓式風味絕對正宗👍🏻

沒有留言:

張貼留言