2016年6月11日 星期六

(外賣美食)我愛“鹹豬手”@Schnee German Restaurant

入到黎我唔多覺係德國餐廳
反正好古色古香感覺
但環境好寬敞,坐得舒服,食得舒適
可惜今次我黎外賣
無緣試試它的其他食物

不過其實鹹豬手亦係德國菜必試的
所以今次我的任務係外賣鹹豬手一隻
鹹豬手好多人都不愛(我指×××)你應該猜到我想說什麼??^^
個人好喜愛食鹹豬手
剛好友人推介
山長水遠都要買返隻!

個盒洗唔洗咁大???
個人希望其可以轉轉包裝
因為外賣關係,加上自己有其他野拎
如此包裝確實拎得不方便
如果改成紙袋更方便

儘管拎得不方便
但卻有著十分好的內涵~
其招牌脆皮燒德國咸豬肘好吃到不得了
朋友沒有介紹錯,抵讚!
而且還伴著酸椰菜烤燒薯角
 (HKD188)
同樣不錯!
不過要留意
落order之後需時45分鐘準備架!!
唔好以為落完單即有呀!!!
回到家要即食
一打香已傳來香噴噴的氣味
急不及待要吃掉


建議先吃酸椰菜醒醒胃
再來薯角,食落口硬度適中又唔會過腍
味道又唔鹹
單食都已覺好味足夠
最後來主角了
肥瘦圴稱
外皮既香且脆,咬一口已來得滿口甘香脆皮又帶點脂肪
不過個人最愛當然是外皮包著的鹹豬肘
貪其瘦瘦硬硬煙韌有嚼勁
食落口鹹味出眾,同樣予人甘香及帶有鹹香
味道超好


好吃度99.9分
我一個食量少的人都被其好味所吸住
大部分吃掉如果不是因為我要分甘同味

講下講下又想食
有冇朋友經過幫我買多個外賣呀????

沒有留言:

張貼留言