2016年4月23日 星期六

當芝士遇上榴槤@Candy Shake


糖果~一向是我從小到大都愛吃的
早前經過就試過呢間主賣糖果奶昔的店
單單其牆上的糖果裝潢已夠吸住我視線
就是因它我喝下我第一杯的自選糖果奶昔
今次再經過就發現新產品
仲要係榴槤口味
即時衡入去
點了杯貓山皇芝士奶昔HKD32
榴槤氣味極度濃烈
微黃濃郁的芝士溝上奶昔口感豐盈
一口喝下
透心涼亦夠豐富口感
甜度適中
好好好味


除了這款新推芝士奶昔
多款口味芝士撻更是鎮店之選


可惜榴槤怪的小妹亦是買了個榴槤半熟芝士撻HKD25
外面烘得有得焦黑但不是'燶'
未入口已聞到其濃濃榴槤芝士香


一口咬下,榴槤半熟芝士漿隨即湧出
口感滑溜
香味縈繞口腔
超正
另外不得不提
原來我買飲品都送我一張卡,獲蓋章一個
儲夠印章有東東送
看來我要多多幫襯了!



沒有留言:

張貼留言