2016年4月8日 星期五

三心細意♡細心細緻細膩@Luxury

前陣子本想旅行後回來可休息下
適逢好友生日
一定要為她預備我倆的私人飯會啦!
好友一向不太愛多人的地方,又愛一些獨特寧靜的地方
於是向身邊為食朋友詢問一番
終於俾我找到呢間正合我壽星女朋友心意的私房菜
位置真係夠曬隱蔽,大家要認清楚個門口呀
如果唔係好似我咁找了半小時先找到呢==”
一入內好有家的感覺
好舒服好放鬆

環境寧靜整潔舒適
位置寬敞

當日人不算多,因為我地訂了較早的時間
而且呢度係唔接受walk in,想食請自行預早訂位

二人選了一個全餐HKD450
我的意思係全部都有
Starter+soup+first main+main+dessert


先來就必定係麵包,平常外面絕對食唔到,香脆適中,其中黑色的叫黑蒜包,吃落口好香黑蒜味,再個別配上其牛油或醬,風味各異,香氣十足

包為肚子填了少部分,就來個starter
法國Feyel鵝肝燉蛋,香煎Feyel鵝肝
單單看其賣相已知廚師的心思
擺放精緻細膩,畫面十分清雅
先吃個沙律,味道清新,口感爽脆,醬汁微酸十分開胃
鵝肝燉蛋:第一次品嚐,口感出奇地幼滑,完全滲出鵝肝的氣味同時有蛋的香氣,有微微的鹹味但不膩
香煎Feyel鵝肝:口感豐腴,一口咬下滲出一絲絲油脂
外煎得香,內則軟滑,而且味道調得適中,不會過鹹,同時不覺其油膩,好想多吃一次

再來一個湯:意大利黑松露野菌忌廉湯
口感creamy香濃,入口柔滑,黑松露氣味濃烈配上野菌同飲,停不了口
加上碟上香脆麵包條,令整個湯更有口感,而且唔會過鹹,很不錯的一款湯

First Main
北海道帶子龍蝦汁意大利飯
大大粒帶子經過慢煎,表面變得金黃,食落口更香
意大利飯完全被龍蝦汁滲透每一粒飯
不油不膩,且有口感嚼勁,龍蝦汁香濃調味不錯
一碟吃下也絕非難事

Main:
烤澳洲M5和牛肉眼
厚切啖啖肉
食落口不錯,不過有點可惜,我吃時有少許是其筋部,因此未能一咬而下
但味道十分入味
其肉準繩度亦頗準確,不會過熟
烤得從遠遠已聞到其香氣

最後,要來個甜品作結
綠茶森林(綠茶奶凍,紅豆丸子雪糕)
甜品賣相同樣十分花心思
吸晴度100,令我掛住為佢拍照,雪糕都快溶了
個人感覺綠茶奶凍頗特別,外面多數吃到的都是牛奶口味,呢款來得更清新
微微的綠茶清香,味道甘甜,配上一口雪糕加紅豆丸子同吃,口感煙韌唔太甜
一款不錯的甜品

整體今次無令我倆失望,味道,賣相同樣出色,份量剛好,最重我的壽星女好友十分滿意
唯獨要訂位,如果可以隨時隨地想食就去就方便得多了!

沒有留言:

張貼留言