2016年2月27日 星期六

鮮@九重燒

韓國係我愛旅遊的地方,特別其美食更係趨之若鶩
而食海鮮一向亦係我至愛
韓國同海鮮又有咩關連?
其實我想介紹'九重鮮'
一直想試,可惜要我跑到大坑確實困難
最近其開了間分店,地址方便,位於紅磡
於是就跑來一嚐
一入門口已發現其大名

環境好大好舒服,牆上裝潢別緻

餐廳內放了個大枱
有多款前菜,冷盤,沙律,咖啡機即磨咖啡及奶茶供客人自行享用

款式多不勝數琳瑯滿目


我的咖啡


事不宜遲,海鮮塔來了
由於2人份量的套餐所以會用5層塔上

塔上插了個温度計
令食客睇住度數打開即可享用


我地呢個係首爾塔HKD319/位
第一層:蟶子及象拔蚌
有少許󰀂車厘茄,瓜及菇作點綴
顔色好靚
所有海鮮蔬菜都好新鮮鮮味
咬落口有口感

個人喜歡不加醬油食,味道更鮮



第二層係元貝,海蝦,北寄貝
元貝有薑蔥配上味道更鮮
海蝦夠彈牙鮮甜
北寄貝煙韌



第三層沙巴肉蟹,日本南瓜,大花蛤
肉蟹多肉鮮味,啖啖肉
木瓜鮮甜
花蛤新鮮,味不錯


第四層蝴蝶蚌,木耳,新鮮花尾龍躉
龍躉夠滑溜,鮮又甜
蝴蝶蚌同樣新鮮

第五層,亦係最後一層
日本蕃薯,日本南瓜,海螺,粟米,鮑魚
蕃薯南瓜好鮮甜清新,海螺有嚼勁,鮑魚鮮,韌,好味道




最後記得食埋塔底的人蔘雞湯粥底
識食一定先食其當雞中糯米,再飲湯,鮮味十足
雞肉嫩滑,糯米夠煙韌香糯


仲有另一食法,加入即磨胡椒,,味道更惹味

整體十分滿足
一次過食盡多款時令新鮮海鮮
嚐盡鮮甜
不錯呢
吃後回味無窮




沒有留言:

張貼留言