2016年2月19日 星期五

花島食遊@I's Land Cafe

有否想過工廠大廈內會有個花園?
最近我同友人就黎到呢度
外面一看,已令人感覺清幽舒服,緣悠悠的裝潢
外面放著時日餐牌
令人看看是否岩食先入內




大約七點左右,已坐滿人


所有的裝潢都有綠草如茵的綠葉常伴
十分舒服的一間餐廳
而且地方闊落,唔會擠迫
完全沒有焗促的感覺



一坐低,我地點了個頭盤
加拿大&美國生蠔(四件)
HKD88
生蠔夠肥美,好新鮮,食落口還吃出點點海水味
如果配檸檬汁或醬汁同吃,味道更特別
但我個人較愛單吃,味道更鮮


另外飲品亦係必點
洋甘菊花茶
一看已覺十分精緻,下面係燭台暖住壺花茶

連飲用的玻璃杯也是花花圖案
十分漂亮
呢度沒有提供蜜糖或糖漿供調味
反而令人飲到洋甘菊的清幽氣味


既然友人喜歡熱飲
我就選凍飲
我呢杯泥漿浴沙冰HKD56
由多種味道組成:朱古力,雙份特濃,奶及一球雪糕
份量十足
飲極都仲有
雪糕正常
主要講下杯飲品,一杯就可一次過飲到多種口味
咖啡的甘苦而不澀
朱古力的甜
奶的滑
幾特別,而個名亦夠獨特匹配
但有一美中不足
食時有點狼狽
份量太多,令食既時候易溢出
建議可改用別的杯子或將份量酌量減少許





鮮大蜆海膽雜菌燴闊條麵HKD128
不講味道,先講其賣相已夠吸引
大蜆圍繞碟中,好像蝴蝶飛舞般
蜆夠新鮮,而闊條麵不會過腍,煙韌十足
味道好香濃,鹹度適中




黎呢度亦不妨點個
香煎日本A5和牛扒(4安士)
HKD238
廚師好有心機,將和牛配襯得好有美感


味道適中,一切開油脂滿滿
食落口油脂滿載
只是略嫌配菜有點油膩,但無所謂
最重要主角好吃就夠了



最後,來個甜品作結吧!
士多啤梨窩夫HKD48
包括兩球雪糕
雪糕口味有多款選擇:北海道360牛乳,豆腐,芒果,綠茶,朱古力,荔枝,芝麻
我地選了荔枝及芝麻
呢度的雪糕果真多選擇
味道多多
而其窩夫外脆內軟
夠鬆脆,而且遠遠捧來已聞到其香氣
甜度剛好,真不錯!

整體感覺好好,餐廳裝潢令人睇得舒服,食得舒適
很不錯的一間餐廳



沒有留言:

張貼留言