2016年2月29日 星期一

精緻放題@八幡屋日本料理

一向為食的我,愛多款式但又食唔多的我,最好去食放題
最近去左'八幡屋'
呢度的食物岩曬我,夠精緻又唔怕浪費
加上今次得我地二人
此處確是不錯選擇
二人都係HKD396,每人加HKD50更可升級放題,生蠔任食,正!


每款食物的份量唔會太多,十適中
不如睇下我地點了什麼??
由於唔想浪費食物,我地都每款點一份,貪其可試多多但又唔會飽到吃不下其他
呢款沙律十分新鮮爽脆,小小份量岩曬小小的我,味道不過不失

生蠔呀!我至愛食物之一
十分新鮮,一啖一件,味道好鮮,雖然任食,但絕不欺場


仲有指定必點刺身,夠曬鮮甜新鮮
款式算多,三文魚特別肥美

另外壽司有鰻魚選擇,平常外面放題好少有得選擇,份量唔會太大,多吃幾件也不是問題
味道不過不失

炸廣島蠔,芝士球及辣椒,炸得恰到好處,捧上來時熱呼呼
味道亦唔差,外夠香脆,且唔會太油

呢碟十分好笑,對比好大
因小妹唔想食太多,所以只點了各一
小蕃薯夠甜,粟米亦同樣清甜,好味

呢碟賣相雖差,但味道超好
只是將羊架及雞泡魚乾撈作一團而已
羊架夠惹味又唔會韌
雞泡魚乾好少放題有得食
十分好味,亦唔會太硬但好入味,微甜,我的至愛




仲有軟殼蟹手卷
軟殼蟹夠脆,飯夠黏
仲有蟹籽,不錯,絕不遜色雖然係放題

單看碟已十分好看!
我只點了一串帆立貝,味道正常,有點點醬油味道同時唔會過鹹

好吸晴的壽司,有5款,味道幾特別,有別於別的壽司
下面係燒菠蘿,夠甜,微酸,好開胃



汽水選擇亦夠多,唔會係低成本飲品,其實仲有清酒選擇
可惜另一半唔飲,一個人唯有放棄





炸蟹仔,香口香脆,味道一流
成隻吃掉即可
全晚最愛

仲有精緻又袖珍的碗仔翅,辣炒花螺,豉椒炒蜆
仲有粟米湯夠曬香濃
碗仔翅味道適中唔會鹹,材料夠
花螺辣度適中,份量剛好
蜆味道中等,而且好香
整體味道不錯



食到飽飽,最重要來個甜品作結係指定動作
呢度甜點來得精緻又獨特,好似左面個粒外面精瑩剔透啫喱,內里係一片櫻花花瓣,如和果子般
中間芒果奶凍唔會好甜,口感柔滑
另外炸香蕉亦不錯,外脆內





最後,來個芝麻雪糕加糯米糍,冰冰涼涼好解膩

另外一提,呢間放題,落單後好快就上菜,而且無漏單情況
我個人幾滿意,加上食物份量唔會好多,就算唔係成班朋友,想試齊都無有怕!







沒有留言:

張貼留言